No niin ystävät ja askartelijat. Lokakuun kilpailuun on ilmoittautuminen alkanut, yhtäkään ei vielä ole tullut. Laittakaa kommettia postaukseen Lokakuun astaki. Mikäli nuo minun pienet uudistukseni ovat teidän mielestänne haitaksi ilmoittautumiseen, voitte siitäkin kommentoida.

Eli jos ette halua olla mukana lohdutuspalkintojen arvonnassa, kertokaa siitä. Ne, jotka eivät halua olla mukana noiden ylimääräisten yllätysten arvonnassa, eivät myöskään ole tietenkään velvollisia lähettämään niitä postimerkkejä arvontakirjeensä mukana. Ne, joiden kirjeen mukana tulee postimerkki -merkkejä, ovat automaattisesti mukana niissä.

Susiemo on kuitenkin täällä valmiina penkomaan aarrevarastojaan. Tarkoituksena minulla olisi katsoa osallistujien blogeja, ja sen mukaan valita jokaisen jotain sopivaa yllätystä.

Vai tuntuuko ohjeen lähettäminen vaikealta? Senkin voi suoraan kopioida jostain kirjasta/lehdestä/netistä, kuten minä laitoin vanhasta kirjasta. Siis pelkkä ohje, ei itse askartelutyötä. Minä itse nyt vain ohimennen värkkäsin samantien koko ohjeen mukaisen mallin aikani kuluksi.

Kaikella tällä olisi vain tarkoitus saada vähän piristystä tähän blogiin minun emouteni aikana. Seuraavan ei tokikaan tarvitse tehdä samalla tavalla. Tämä on nyt vain minun oma henkilökohtainen toimintatapani.


Isosti ilmoittautumaan ja pirteää syksyä kaikille.

Susiemo/Artesaani